Πολιτική επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους:

  • σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας σας παραδόθηκαν προϊόντα διαφορετικά από τα προϊόντα που παραγγείλατε.

  • σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει μέρος αυτού και υπό την προϋπόθεση ότι δεν προβλέπεται διαφορετικά από την εγγύηση του παραγωγού, ή του εισαγωγέα και το προϊόν βρίσκεται εντός εγγύησης, οπότε και ισχύουν οι όροι εγγύησης.

 

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την καταβολή του τιμήματος που μας καταβάλατε σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν και υπό την προϋπόθεση ότι δεν προβλέπεται διαφορετικά από την εγγύηση του κατασκευαστή, ή του εισαγωγέα και το προϊόν βρίσκεται εντός εγγύησης, οπότε και ισχύουν οι όροι εγγύησης.

Η εταιρεία μας ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση ύπαρξης ελαττώματος μόνο αν αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητα της.

 

Οι επιστροφές πραγματοποιούνται εύκολα και απλά για σας, με τον ακόλουθο τρόπο:

  • Επιστρέφετε το προϊόν που αγοράσατε, με την προϋπόθεση ότι είναι στην αρχική του συσκευασία και δεν έχει χρησιμοποιηθεί

  • ΕΝΤΟΣ 10 ΗΜΕΡΩΝ μπορεί να πραγματοποιηθεί η επιστροφή του προϊόντος / προϊόντων από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης

Μόλις ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλό μας, θα γίνει πίστωση του προϊόντος ή επιστροφή του καταβεβλημένου ποσού, σε 10 εργάσιμες ημέρες σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

 

Διαδικασία επιστροφής

Επικοινωνήστε μαζί μας με το Τμήμα Επιστροφών τηλεφωνικά στο 210 9961192 ή αποστείλετε e-mail στο comex@comex.gr με τους λόγους για τους οποίους επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν.

 

Ενέργειες σε περίπτωση που παραλάβατε το προϊόν μας μέσω μεταφορικής εταιρείας

  • Για να είναι προστατευμένο το προϊόν κατά την αποστολή του, συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί.

  • Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία ένα έγγραφο (δήλωση υπαναχώρησης) στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.

  • Αποστέλλετε το δέμα στην εταιρεία μας (Comex.gr 25 ης Μαρτίου 6, Αργυρούπολη 16452. υπόψη Τμήματος Επιστροφών), μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών από την οποία παραλάβατε την παραγγελία σας. (ACS)

Σημείωση: Το προς επιστροφή / αντικατάσταση προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα έγραφα της εταιρείας μας, τα οποία συνόδευαν το προϊόν κατά την αποστολή του.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις για την επιστροφή του προϊόντος, τον προϊόν δεν γίνεται αποδεκτό από την εταιρεία μας και επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

 

Κόστος μεταφοράς
  • Τα έξοδα επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων, επιβαρύνουν τον πελάτη.

  • Σε περίπτωση επιστροφής / αντικατάστασης κάποιου ελαττωματικού προϊόντος, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν αρχικά τον πελάτη και εφόσον αποδειχθεί ότι το προϊόν είναι πραγματικά ελαττωματικό η εταιρεία μας, υποχρεούται στην επιστροφή του κόστους μεταφοράς και την αντικατάσταση του προϊόντος, ή σε επιστροφή χρημάτων που αντιστοιχούν στο κόστος του προϊόντος που πλήρωσε ο πελάτης κατά την αγορά.

  • Το νέο προϊόν που αντικαθιστά το ελαττωματικό, αποστέλλεται στον πελάτη χωρίς επιπλέον χρέωση.

el